2008. november 1., szombat

Nutellás muffin

Megint csak muffinhozzávalókat találtam, sajnos a királyi reggelit vacsorára ismét sonkahiány miatt nem tudtam elkészíteni, de ahányszor csak rá gondolok összefut a nyál a számban és valami fenségesre gondolok, szóval biztos, hogy nem csak egyszer fogom kipróbálni. Volt még egy kis nutella az üveg alján úgy hogy nekiláttam a gyors tésztakeveréknek és hát elkészült a nutellás muffin.


Az alaprecept megint csak sylverdeviltől van, bár egy kicsit módosítottam rajta, mondván mindenki maga szereti. Csak egy kis kakaóporral, és még egy kis plusz tejjel toldottam meg az alapból sűrű masszát. A muffinok most kisebbek lettek mint múltkor, de talán csak egy leheletnyivel, szóval nem észrevehető a különbség.
Hozzávalók:
7,5 dkg vaj
10 dkg Nutella
1dkg kakaóport
5 dkg cukor
2 tojás
2 dl tej
30 dkg liszt
1 csomag sütőpor

Elkészítés:
A sütőt 200 °C-ra előmelegítjük, a formákat kikenjük. A vajat a Nutellával, a cukorral, a tojásokkal és a tejjel jól kikeverjük. A lisztet elkeverjük a sütőporral, majd kis adagokban a Nutellás masszához adjuk. A tésztát a formákba töltjük, és kb. 20 perc alatt készre sütjük.


A holnapi ebéd krumplis tortilla lesz, és vacsorára végre a királyi reggeli.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jól néznek ki, biztosan én is kipróbálom! Gratulálok, Gránátalma

keppi írta...

Köszi szépen, bár ha javasolhatom tegyél még egy kis plusz cukrot bele :)

Névtelen írta...

Nahát milyen szépen széthasadtak :)