2008. november 9., vasárnap

Krumplis tortilla

Képet nem csatolok, nem szeretnék senkit elbátortalanítani, szerintem maradok a tésztánál, mármint a saját gasztronóm szokásaimban. Biztos finom lenne ha egy nem-amatőr szakács készítette volna, mert a képen nagyon kívánatos. Csak úgy mint Sylvia, az egyetlen rendszeres olvasóm (legalábbis a sidebar szerint), akit érdemes meglátogatni, hisz nála is isteni ételeket találunk.

Tehát: krumplis tortilla:
Hozzávalók (4személyre):
1 kg burgonya
20 dkg hagyma, apróra vágva
5-8 db tojás
1 dl olívaolaj

bors
Meg szeretnék kérni valakit, hogy ha sikerült nagyon finomra megcsinálnia a krumplis tortillát ne habozzon nekem küldeni egy adaggal. Köszönöm! =)

2 megjegyzés:

Sylvia írta...

Volt ám "jéééé az ott az én nevem!" köszönöm szépen :D
de biztos vagyok benne nem csak én olvaslak!Tortillát még nem sütöttem, de kóstoltam finomat Spanyolországban, majd egyszer lehet megpróbálkozom vele
üdv
Sylvia

keppi írta...

Akkor jöhet egy adaggal! :)