2008. október 30., csütörtök

Vaníliás muffin

Sylvderdevil gasztró szekcióját is szívesen olvasom, bár ritkán frissül, de ha meglátok egy gasztró-bejegyzést, akkor egyből nekikezdek a sütésnek. Nála találtam a vaníliás muffin receptjét is.


Hozzávalók:
• 25 dkg liszt
• 25 dkg cukor
• 5 dkg olvasztott margarin
• 2 db tojás
• 2,5 dl tej
• 1 csomag vaníliás cukor
• 1 csomag sütőpor

Elkészítés: A tojásokat egy tálban felverjük a cukorral és a vaníliás cukorral. Ezután hozzáadjuk a tejet, az olvasztott margarint, és simára keverjük a liszttel és a sütőporral. Az előkészített tepsibe muffinpapírt helyezünk, beletöltjük a masszát. Így pontosan 12 db muffin készül. A tepsit 180-200 fokos előmelegített sütőbe helyezzük, és 15-20 percig sütjük. Amikor úgy érezzük, hogy megsült, végezzünk tűpróbát!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

na hát ezt soha nem gondoltam volna, hogy majd valaki az én leírásom alapján fog megsütni valamit.
hogy sikerült amúgy? nekem mikor ezt csináltam, túl folyósnak tűnt a tészta, pár evőkanál liszttel megtoldottam még a receptet, asszem ezt írtam is a bejegyzésben, de ha nem akkor bocsánat
mostanában kevesebb időm jut sütkérezni, vagy nem születik róla bejegyzés, mert gyakorlatilag érdektelen, hogy dr. oetker porokból készítek tejberizst vagy citromtortát (ahogy legutóbb történt például). szégyenlem, de ez van, na meg időhiány :)

keppi írta...

Nagyon finom lett, én is tettem kb 2-3 dkg lisztet még hozzá, mert folyós volt, viszont a nutellás muffinnál masszásabb volt. =)